Servei Assistencial de Salut UAB
Sala de Premsa

Ús obligatori de mascareta al SAS

L'obligació de dur mascareta als interiors encara es manté en el cas que hàgeu d'accedir al Servei Assistencial de Salut.

30/11/2022

• 10/11/2022 - Actualització de les mesures preventives i de protecció enfront de la covid-19. Recomanacions generals.
  • 22/04/2022 - Instrucció 5/2022 del gerent de la UAB per la qual es fixen els criteris d’aplicació de les mesures recollides a la Resolució SLT/915/2022, de 31 de març, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID19 al territori de Catalunya.
  • 20/04/2022 - Actualització de les mesures preventives i de protecció enfront de la COVID-19. És el recull de mesures que substitueix totes les instruccions operatives en vigor. Aquesta instrucció es podrà actualitzar per harmonitzar-la amb eventuals futures resolucions de la UAB relacionades amb la pandèmia. En qualsevol cas s’aplicaran en tot moment les directrius que emanin de les autoritats sanitàries i la legislació vigent.